אולם לחתונה במרכז - הגן בשפיים

חתונה היא תמיד אירוע מרגש, החתן והכלה, האורחים, המשפחות, כולם מתכוננים ליום האירוע בהתרגשות גדולה – ודאי תרצו לחגוג את האירוע במקום שישקף היטב את היום החשוב בחייכם, שכל פרט בו מתוכנן בקפידה והאווירה כולה משדרת יום חג, לא כן?

מתחתנים במרכז? אתם ודאי מלאים בלבטים וחששות שמדירים שינה מעיניכם בלילות. הבחירה באולם המושלם שיהיה נוח לאורחים וימצא חן גם בעינכם, היא באמת מאתגרת לעיתים. כאשר הולכים לבדוק אולמות חתונה במרכז חשוב לשים לב לכמה פרמטרים מאד חשובים שיקלו עליכם ועל האורחים ויהפכו את היום ליום חלומי בדיוק כמו שרציתם.

 

אולם חתונה או שאולי גן אירועים?

כשמחפשים לערוך חתונה דווקא במרכז הארץ, לא חסרות אופציות. לפעמים השפע הזה יכול לבלבל, ולעיתים יכול דווקא להקל. אם אתם מתלבטים בין אולם חתונות במרכז לבין גן אירועים, חשוב שתשימו לב לפרט מאד מהותי והוא – באיזו עונה בחרתם להתחתן.

אם בחרתם עונה כמו אביב או סתיו, יתכן ותוכלו להתחתן בגן אירועים מבלי לחשוב פעמיים. אם אתם קובעים את תאריך החתונה שלכם בעונה כמו שיא אקיץ או שיא החורף, קחו בחשבון שחתונה בגן אירועים יכולה להיות מעט 'ריסקית' והבחירה באולם יכולה להיות יפה ויוקרתית לא פחות, ולא תחוו את החשש ממזג האוויר שיהיה ביום חתונתכם.

 

חתונה גדולה או קטנה?

גם מספר המוזמנים שהולכים להגיע לחתונה שלכם הוא פרמטר חשוב שיש לקחת בחשבון בשיקולים שונים. לעיתים חתונה על הים במרכז יכולה להיות בחירה נהדרת, אך המקום שמציע את הים כנוף החתונה, לא בהכרח מכיל את כל האורחים שלכם.

לכן, לפני שאתם מגיעים לראות אולמות, החליטו כמה מוזמנים יגיעו לחתונה. לעיתים זאת החלטה של הזוג המאושר, שמעוניינים דווקא לערוך חתונת בוטיק במרכז, ולעיתים דווקא חתונה גדולה עם מספר מוזמנים רב היא הבחירה של הזוג, או של משפחתו.

 

מה לגבי האוכל?

כשבוחרים את התפריט ישנם כמה שיקולים שיש לקחת בחשבון. האם החתונה נערכת בשעות הבוקר המאוחרות או הצהריים, או שהחתונה נערכת בכלל באופן מסורתי בשעות הערב. כשבוחרים לערוך חתונה ביום, ניתן לבחור בין קייטרינג חלבי, בשרי או בכלל טבעוני, בעוד שבחתונה בשעות הערב בדרך כלל יוגש אוכל בשרי המתאים לארוחת ערב.

כך או כך, כנראה שבכל אולם, יוצעו לכם מספר אפשרויות, המתאימות לכל קונספט שבחרתם לאירוע שלכם ותוכלו לבחור את האפשרות שתשמח אתכם ואת האורחים שלכם על הצד הטוב ביותר.

 

מי מעצב את החתונה?

לאחר שבחרתם את המקום והתפריט שיוגש לאורחים, ישנם עוד כמה סידורים שיכולים להעסיק אתכם. עיצוב מקום החתונה יכול להיות אחד מהם, אולם, אתם יכולים גם להחליט שאתם נותנים את המשימה למישהו שאתם סומכים עליו.

גם אם בחרתם לא לעצב את המקום בעצמכם, הבחירות והבקשות שלכם תמיד יהיו מה שמנחה את מי שמעצב את האירוע שלכם. גם בעיצוב השולחנות, גם בעיצוב החופה וגם בעיצוב האזור שמקבל את פני האורחים, סגנון העיצוב יהיה זה שימצא חן בעיניכם, והביצוע יכול להיות על ידי אנשי מקצוע המתמחים בכך.

 

בבוקר או בערב?

כדאי לשקול היטב את היום בשבוע בו בוחרים לערוך את החתונה. חתונות בוקר, מן הסתם יכולות להיות רק בימי שישי, או שבת. חתונות ערב לעומת זאת, יכולות להיות בכל אחד מימות השבוע, אך יש לקחת בחשבון שאם החתונה תסתיים מאוחר, כדאי לבחור דווקא את סוף השבוע, כאשר האורחים לא מחויבים להגיע לעבודה ביום שלמחרת. מזל טוב!