אולם לכנסים עסקיים במרכז

כנס עסקי יכול להתאים לגיוס יזמים ומשקיעים, לגיבוש עובדים ולהדרכות מקצועיות. בנוסף, אולם כנסים ברמה גבוהה תורם ליצירת קשרים ולמיתוג. אבל בשביל להשיג את היתרונות האלה, חייבים לבחור היטב את האולם המתאים וכמובן את המיקום שלו

כנסים עסקיים נערכים על בסיס קבוע במקומות שונים ברחבי הארץ. מקום לכנס קטן יכול להתאים למשל לחברות בתחילת דרכן, לצורך גיוס יזמים ומשקיעים. אם סטארטפ רוצה להציג את הרעיון שלו ולדאוג שכל יזם פוטנציאלי יבין את היתרונות ואת הערך המוסף, עליו להשוות בין מקומות לכנסים ולמצוא את הפלטפורמה האידיאלית.

אולם לכנס עסקי יכול להתאים גם לצרכים פנים-ארגוניים – כמו למשל גיבוש עובדים והדרכות מקצועיות. ההבדל הוא שבמהלך גיבוש עובדים שוכרים מקומות לכנסים בעיקר כדי לבצע פעילויות או לערוך הרצאות, בעוד בהדרכות מקצועיות הדגש הוא על ההיבט הפרקטי של העבודה המשותפת. בכל מקרה, מקום לכנס קטן יכול להתאים למטרות כאלה דווקא בגלל האווירה האינטימית והאקסקלוסיבית.

השכרת אולם לכנסים במרכז בתור השקעה משתלמת

אולם כנסים ברמה גבוהה משתלם עבור העסק. הוא מאפשר לו ליצור קשר עם גורמים שונים בסקטור העסקי, הפרטי והמוסדי והוא גם משאיר רושם ראשוני חיובי על מי שעדיין לא מכירים את המוצר או השירות. מעבר לכך, השכרת האולם היא כמובן הוצאה מוכרת לכל עסק ולכן ניתן לקזז בגינה את חבות המס.

מעבר לכך, המון בעלי עסקים וחברות מקיימים כנסים כדי למתג את עצמם. בעידן שבו יחסי הציבור הם חזות הכל, חייבים לדאוג למיתוג ברמה גבוהה ולהשתמש באולמות כנסים איכותיים על מנת ליצור בידול מול המתחרים.

 

איך יודעים שזה האולם שבו כדאי לערוך את הכנס העסקי?

השאלה היחידה היא איך בעצם בוחרים בין סוגים שונים של מקומות לכנסים וכיצד יודעים באיזה מהם להתמקד. אז קודם כל, אפשר לבחור מקום לכנס קטן לפי מספר האנשים שעבורם הוא מיועד. סינון גס בין מקומות לפי השיקול הזה ישאיר אותנו רק עם האולמות הרלוונטיים, אז מכאן כבר יהיה קל יותר להתקדם.

שנית, אולם לכנס עסקי צריך להתאים לקונספט המבוקש. התאמה מן הסוג הזה באה לידי ביטוי בנגישות של האולם, בעיצוב ובאווירה. כדי לוודא שזה האולם הראוי לכנס, כדאי להגיע לפחות פעם אחת ולהתרשם ממנו בשעות שונות של היום.

 

למה המיקום של האולם חשוב?

האקס פקטור בבחירת מקום לכנס קטן הוא המיקום הגיאוגרפי. המצב התחבורתי בישראל מסרבל את ההגעה ממקום למקום גם ברכב פרטי וגם בתחבורה ציבורית, לכן מוזמנים לכנס עלולים להתאכזב או אפילו לבטל במידה והם צריכים להגיע לאזורים רחוקים מדי. מבחינת המפיקים, הפתרון הוא לתת עדיפות לאופציה של אולם לכנסים במרכז.

אולם לכנס עסקי שנמצא במרכז הארץ מקל גם על אורחים, מוזמנים, משקיעים ויזמים שמגיעים מהצפון או מהדרום. באזור המרכז התחבורה הציבורית טובה יותר וממילא רוב הפעילות העסקית מתקיימת באותה סביבה. כמו כן, יש המון תחרות בין מקומות לכנסים באזור המרכז וזה תורם לירידת מחירים ולשירות טוב יותר.

 

כך תדעו כמה האולם עומד לעלות

הסוגייה האחרונה שצריך לפתור לפני שבוחרים אולם לכנסים עסקיים במרכז היא העלות: כמה יעלה לשכור את האולם ומה זה אומר מבחינת התקציב של העסק. עם זאת, יש לזכור שהמחיר אינו אחיד אלא מושפע מגורמים שונים.

 

הגורמים העיקריים המשפיעים על המחיר הם גודל האולם, המקום והשירותים שהוא מציע. מבחינת בתי עסק, אולם ברמה גבוהה שווה את ההשקעה ולא כדאי להתפשר עליו.