אולם לאירועי חברה ואירועים עסקיים

הפקה מקצועית ומלוטשת של אירועי חברה ואירועים עסקיים משפיעה על התדמית של הלקוחות ועל הרושם שאותו הם משאירים על העובדים, היזמים והמשקיעים. אם רוצים ליהנות מכל היתרונות של אירועים יוקרתיים, מאוד חשוב לקיים אותם באולם המתאים

יש הרבה סיבות לערוך אירועי חברה ואירועים עסקיים. סיבה אחת יכולה להיות למשל ערבי גיבוש לעובדים עם או בלי בני המשפחות שלהם, בסביבה נעימה שמרעננת את השגרה הרגילה מהמשרד. ערבי גיבוש כאלה מתקיימים בתדירות גבוהה והם מאפיינים בעיקר ענפים שבהם מתקיימת תחרות רבה על כוח אדם איכותי.

סיבה אחרת היא השקת מוצר או שירות באווירה יוקרתית, כדי לחשוף את החברה לעוד יזמים, משקיעים או קולגות. באירועי חברה או אירועים עסקיים מן הסוג הזה מנסים לגייס כספים ותרומות, באופן שעולה בקנה אחד עם התכנית העסקית ויש לו יעדים ברורים. בנוסף, אירועי חברה ואירועים עסקיים מיועדים לבנות תדמית של ארגונים וההצלחה שלהם קריטית בטווח הארוך וביצירת בידול מול המתחרים..

 

מה משותף לכל האירועים המוצלחים?

למרות ההבדל בין סוגים שונים של אירועי חברה ואירועים עסקיים, יש מאפיין שמשותף לכולם ואותו חייבים להציב בראש סדר העדיפויות: מקום מתאים. אם המקום שבו עורכים את האירוע לא עומד בסטנדרטים, אי אפשר יהיה להשיג את המטרות והתוצאות לא יעמדו בציפיות. אבל אם בוחרים נכון מקום לאירועים עסקיים ובעיקר יודעים מה לחפש, ניתן להפוך את הערב לחוויה של פעם בחיים.

כל האירועים המוצלחים נערכים למשל באולם שבו יש אקוסטיקה טובה ונעים לשהות בו. באירועי חברה גם אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי כי כל האורחים מציבים סטנדרטים מאוד גבוהים, אז צריך לדאוג לפרטים הכי קטנים כבר מהחנייה.

חוץ מזה, הפקה מלוטשת מנצלת את הלוקיישן בצורה אידיאלית. היא משלבת בין עיצוב פנים וחוץ, שואבת השראה מהסביבה הגיאוגרפית ומייצרת תנאים שגורמים לאורחים להרגיש שהם פשוט חייבים להישאר ולהיות חלק מהאירוע. זה נשמע מובן מאליו אם בוחרים נכון אולם לאירוע עסקי, אך העבודה מאחורי הקלעים היא קשה.

 

כמה יעלה להפיק אירוע עסקי?

 

העובדה שהאירוע העסקי הוא השקעה לא באה על חשבון עמידה במסגרת התקציב. בסופו של דבר, לכל עסק יש תקציב שבו הוא מנסה לעמוד – גם אם מדובר על חברה גדולה ובעלת סניפים בכל העולם. מצד שני, המחיר של האירוע אף פעם אינו קבוע אלא דינאמי.